• WIADOMOŚCI

• Leśni komandosi z klasy 5b i 5c

• Nie zabrakło adrenaliny podczas biwaku "Leśni Komandosi" w Przywidzu.  Uczniowie klas piątych zdobyli nowe umiejętności podczas zajęć survivalu oraz wielu innych atrakcji takich jak: paintball w terenie, zajęcia wodne na rowerkach, strzelanie z broni krótkiej, łuku oraz kuszy, gry terenowej z użyciem harcerskich szyfrów oraz zajęć artystycznych. Wieczorne ognisko z pieczeniem kiełbasek było doskonałym zakończeniem dnia pełnego wrażeń.

• Dzień Dziecka - wycieczka klas piątych do Torunia

• Wspaniała wycieczka! Mimo zapowiadanej burzliwej pogody zaplanowany już we wrześniu wyjazd kl. 5 a i 5 d do Torunia udał się wspaniale. Tylko raz deszcz próbował nam przeszkodzić , ale nasi rodzice tak mocno trzymali za nas kciuki, że wkrótce wyświecilo słońce. Po pokazie w Planetarium zrobiliśmy dekoracyjne pierniki. Szkoda, że zdjęcia nie oddają cudownego zapachu, jaki wydzielały... Potem pod opieką przewodnika odwiedziliśmy najważniejsze i miejsca w Toruniu, wysłuchaliśmy legend o powstaniu nazwy miasta i żabach przy fontannie. Wzięliśmy udział w... teście na uczciwość, co dokumentują zdjęcia Potem pokrzepieni obiadkiem wyruszyliśmy na rejs statkiem po Wiśle. Tu zaskoczył nas deszcz, ale niebawem chmury się rozproszyły i w pięknym słońcu mogliśmy się cieszyć podróżą po falach królowej polskich rzek Przemily pan kierowca wraz z panią pilot dbali o nas w trakcie całego wyjazdu i dzięki nim bezpiecznie dotarliśmy do domu. Nie obyło się bez małych niespodzianek z okazji Dnia Dziecka To był naprawdę udany wyjaz.

• Nauczyciele Jedynki szkolą się na Cyprze w ramach ERASMUS+

• W dniach 16-25.05.2022r. panie Patrycja Formela i Martyna Okroj odkrywały tajniki outdoor education - nauczania na dworze oraz miały możliwość zaczerpnięcia wielu edukacyjnych inspiracjii z różnych zakątków Europy. "Cieszymy się, że mogłyśmy dołączyć do rodziny Erasmusa+".